poniedziałek, 6 czerwca 2016

Nowenna Pompejańska



  •          + W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
  •          Wierzę w Boga ...
  •          Ojcze nasz ...
  •          Zdrowaś Maryjo ...
  •         Chwała Ojcu ...

  •          Tajemnice Radosne
  •    Zwiastowanie N.M.P.
  •    Nawiedzenie św. Elżbiety
  •    Narodzenie w Betlejem
  •    Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni
  •    Odnalezienie Pana Jezusa
  •          Tajemnice Światła
  •    Chrzest Jezusa w Jordanie
  •    Cud w Kanie Galilejskiej
  •    Nauczanie i nawoływanie do nawrócenia
  •    Przemienienie na górze Tabor
  •    Rozmnożenie chleba i ustanowienie Eucharystii
  •          Tajemnice Bolesne
  •    Modlitwa w Ogrójcu
  •    Pojmanie i Ubiczowanie
  •    Ukoronowanie cierniem
  •    Droga Krzyżowa
  •    Ukrzyżowanie i Śmierć
  •          Tajemnice Chwalebne
  •    Zmartwychwstanie
  •    Wniebowstąpienie
  •    Zesłanie Ducha Świętego
  •    Wniebowzięcie
  •    Ukoronowanie N.M.P. na Królową Nieba i ziemi


  •          Po Różańcu przez pierwsze 27 dni nowenny – część błagalna

Pomnij o miłosierna Panno Różańcowa z Pompejów, jako nigdy jeszcze nie słyszano, aby ktokolwiek z czcicieli Twoich, z Różańcem Twoim, pomocy Twojej wzywający, miał być przez Ciebie opuszczony. Ach, nie gardź prośbą moją, o Matko Słowa Przedwiecznego, ale przez święty Twój różaniec i przez upodobanie, jakie okazujesz dla Twojej świątyni w Pompejach wysłuchaj mnie dobrotliwie. Amen.


  •          Po Różańcu przez drugie 27 dni nowenny – część dziękczynna

Cóż Ci dać mogę, o Królowo pełna miłości? Moje całe życie poświęcam Tobie. Ile mi sił starczy, będę rozszerzać cześć Twoją, o Dziewico Różańca Świętego z Pompejów, bo gdy Twojej pomocy wezwałem, nawiedziła mnie łaska Boża. Wszędzie będę opowiadać o miłosierdziu, które mi wyświadczyłaś. O ile zdołam będę rozszerzać nabożeństwo do Różańca Świętego, wszystkim głosić będę, jak dobrotliwie obeszłaś się ze mną, aby i niegodni, tak jak i ja, grzesznicy, z zaufaniem do Ciebie się udawali. O, gdyby cały świat wiedział jak jesteś dobra, jaką masz litość nad cierpiącymi, wszystkie stworzenia uciekałyby się do Ciebie. Amen.


  •          Pod Twoją obronę ...
  •          Królowo Różańca świętego, módl się za nami!” x 3